Obserwatorzy

środa, 21 sierpnia 2013

Casting na redaktora.

Niestety zbliża się rok szkolny, w związku z tym pewnie każdy z nas będzie miał mniej czasu,m redaktorzy także. Postanowiłam przeprowadzić casting na 2 redaktorów ogólnych i jednego modowego.

Wymagania:

- mieć min. 12 lat (6 klasa)

- musisz mieć czas, aby dodawać codziennie posty (redaktorzy modowi nie mają obowiązku dodawać postów codziennie)

- umiejętność robienia screenów (spoilery też się przydadzą, ale to nieobowiązkowe)

- poprawna ortografia 

- musisz mieć stardolary, aby od czasu do czasu zorganizować konkurs

- być na stardoll minimum od roku

- jeśli prowadzisz już jakieś blogi, napisze ile i o jakiej tematyce

dodatkowe wymagania na redaktora modowego:

- znajomość mody zarówno stardoll'owej i realnej

- kreatywność

- czas na pisanie artykułów

W zgłoszeniu napiszcie coś o sobie, przedstawcie swoje pomysły na bloga. Zgłaszać można się do 30 sierpnia.

4 komentarze:

pauliska_1998 pisze...

Zgłosiłabym się, ale wolę zająć się lepiej swoim blogiem ;) Powodzenia innym!

Ta, która ma wybujałą fantazję/ MizHana pisze...

Bardzo chciałabym zostać redaktorem modowym. Na stardoll jestem już 4 lata. W czerwcu skończyłam 13 lat. Staram się nie popełniać błędów ortograficznych, jak i stylistycznych. W dużej mierze zwracam uwagę na ortografię. Staram się pisać tak, by zachęcić czytelnika do czytania. Jeśli chodzi o moje stylizacje to staram się, by były one oryginalne. Jestem bardzo kreatywną osobą :> Gdybym miała zostać redaktorem modowym, w tygodniu mogłyby się pojawiać góra 4 posty, ponieważ jak wspominałam, idę teraz do gimnazjum, przez to będę miała ograniczony czas na przyjemności :) Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej kandydatury. Życzę wszystkim powodzenia! :)

Karolina Kopa pisze...

Ja się nie zgłaszam, bo brakuje mi czasu na 2 blogi na których piszę, więc wolę nie dokładać sobie jeszcze więcej roboty.

_karolcia01_

Anonimowy pisze...

zgłaszam się na redaktora od stylizacji/tysulka