Obserwatorzy

piątek, 23 sierpnia 2013

Informacja.

1: Chciałabym poinformować Was wszystkich, że od tej pory loterie będą dla wszystkich, nie tylko dla obserwatorów bloga. Mnie osobiście zawsze denerwowało to, że wszędzie trwa ciągłe liczenie obserwatorów, dlatego na moim blogu na razie nie będę tak robić. Jeśli Wam się podoba - obserwujcie :) Jednak nie tylko o liczbę obserwujących chodzi, bo ile jest tak naprawdę czytelinków, jeśli większość obserwuje tylko i wyłącznie ze względu na loterię? Konkursy i loterie, które trwają obecnie będą jeszcze tylko dla obserwujących, ale następne już nie.

2: Co do konkursu ''Kolor dnia'' - będzie on wznowiony od przyszłego tygodnia.

5 komentarzy:

Karolina Kopa pisze...

Podoba mi się twoje podejście do tego tematu. Moim zdaniem nie ważne ile osób bloga obserwuje, tylko ile go tak na prawdę czyta. Mi bardzo się ten blog spodobał więc go obserwuję i komentuję i widzę, że nie jestem jedyną taką osobą ;)

_karolcia01_

pauliska_1998 pisze...

Zgadzam się z tobą, ale obserwowanie jest jak dla mnie konieczne bo jak np dana osoba nie jest obserwatorem i wygra jakiś konkurs i nagrodę to nie będzie miała możliwości zobaczenia :) Bo jak ja obserwuje twojego bloga to widzę że doałaś posta a taka osoba co nie obserwuje nie widzi ;( Chyba ze wchodzi codziennie na bloga. Ale twoje podejście jest dobre i się zgadzam

※Paulina※ pisze...

Będę czekać na kolor dnia :>

minerwaaa pisze...

nowatorskie podejście, mi to w sumie obojętne bo obserwuję to gdzie wchodzę. Cieszę się,że będzie wznowiony konkurs ''Kolor dnia'' bo jest elementem charakterystycznym dla twoich blogów.

Julia Kozubal pisze...

o super :)
zap222444