Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Just Before Dawn

Cześc . Jak wiecie pewno niedługo odejdę. (tak wychodzi) z ankiety.
Więc mam dla was stylizacje.Za 33 minut odejdę.Oceniliscie żebym odszedł ;<
Dziękuję wam redaktorom za miły pobyt tu.Dziekuję domimii za przyjęcie mnie.Dziekuje kochnym obserwatorom za to że jesteście ;3
Ps; Niedlugo zaczynam pisać na nowym swoim blogu fashionbyradek.blogspot.com ;D

A co tam jeszcze Make up :D

Naszyjnik-VOILE
Bluzka-Pretty n' love
Kopertówka-Hot Buys
Spódnica-2x Basics
Butki-Special Offer


5 komentarzy:

pauliska_1998 pisze...

Zauważyłam, że masz bardzo dobre pomysły na stylizacje, ale nie umiesz łączyć stylistycznie tego wszystkiego. Niektóre rzeczy kompletnie do siebie nie pasują, ale gdybyś połączył inną torebeczkę i bluzkę byłoby lepiej

trxyePL pisze...

dziekuje za twą ocenę.Jesteś jedyna w swoim rodaju pauliska.Mam nadzieje ze jak będe starszy (mam 11lat ) to będe miał lepsze stylizacje ;D

Unknown pisze...

Nie chcę Cię martwić, ale połączyłeś złoty naszyjnik ze srebrną torebką i luźną niemalże sportową bluzkę z elegancką spódnicą. Nad make-upem też powinieneś popracować. Nie piszę tego, żeby Cię krytykować, tylko żebyś zauważył swoje błędy :)

AramintaMona

Klaudia pisze...

kopertówka w ogóle nie pasuje

Karolina Kopa pisze...

Kolory i style trochę się ze sobą gryzą, więc ta stylizacja nie do końca przypadła mi do gustu, ale sam pomysł był bardzo ciekawy :)

_karolcia01_