Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

Poznajmy się lepiej :)

Cześć! 
Na stardoll jest nudno, nic się nie dzieje. Wpadłam na pomysł, aby zapełnić ten czas. 
Może poznamy się lepiej? Napiszcie w komentarzu coś o sobie. Imię, czym się interesujecie. Wtedy będzie nam raźniej :)
 Ja też napiszę coś o sobie :)

Nazywam się Natalia, mam 13 lat. Interesuję się blogowaniem, modą (nie stardollową), oraz fotografią.
Uwielbiam spędzać czas ze znajomymi i pływać w basenie (co ja piszę, przecież nie umiem pływać :d).
Moim ulubionym zespołem jest Linkin Park. 
Mam starszą siostrę, najlepszą na świecie (pomimo tego, że często mnie denerwuje). 
Moim największym marzeniem jest wyjechać do USA, pójść na koncert LP i porozmawiać z członkami zespołu :D
Oprócz tego marzę o podróżach oraz orginalnych glanach Linkin Park (można zobaczyć je TU).

To tyle o mnie :)
Piszcie co jeszcze chcecie wiedzieć :D

Pozdrawiam i zapraszam do pisania czegoś o sobie! :P

3 komentarze:

Julia Kozubal pisze...

Mam na imię Julka, mam 13 lat, idę do 1 gimnazjum. Moimi ulubionymi kolorami są fiolet, mięta, czerń, czerwień i turkus. W przyszłości chciałabym zostać kucharką, uwielbiam także robić zdjęcia. Słucham wszystkiego od rocka po reggae i nie potrafię wybrać ulubionego rodzaju muzyki. Wcześniej kochałam rap i tylko tego słuchałam. Uwielbiam serial 'Przepis na życie''. Kocham 'Igrzyska Śmierci" i 'Zmierzch". Kocham Justina Biebera <3 Miley Cyrus, Rihanne, Nicki Minaj. Moim ulubionym zespołem jest Imagine Dragons. Kocham piłke nożną, moim ulubionym klubem jest real, a piłkarzem C.Ronaldo.

Julia Kozubal pisze...

zap222444

Karolina Kopa pisze...

Świetny pomysł :)
Ja nazywam się Karolina i mam 16 lat, więc będę szła teraz do pierwszej klasy LO. Mam sporo zainteresowań, uwielbiam czytać książki oraz grać w tenisa lub siatkówkę. Jestem fanką seriali "Pamiętniki Wampirów", "Pretty Little Liars" oraz "Chirurdzy". Wolny czas spędzam zazwyczaj z przyjaciółmi. Uwielbiam piec - robienie deserów to jedyna rzecz w kuchni, która mi wychodzi. Słucham bardzo zróżnicowanej muzyki, lubię rocka, pop, reggae, rap i hip hop. Ostatnimi czasy często słucham Imagine Dragons, Ellie Goulding, Britney Spears, Justine Timberlake <3

_karolcia01_