Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Info.

Niestety, raczej w połowie września będę zmuszona zamknąć bloga. Ja i malutka789 nie mamy dość czasu na pisanie a bardzo zależy mi na tym, aby nowości były dodawane jak najszybciej. Od nowego roku szkolnego będę miała czas dopiero w godzinach wieczornych a chętnych na stanowisko redaktora nie znalazłam. Postaram się jak najdłużej pisać, bo naprawdę sprawia mi to przyjemność. Na razie blog będzie nadal prowadzony, będę dodawała konkursy, także jeszcze bądźcie z nami :)

6 komentarzy:

Karolina Kopa pisze...

Szkoda, na prawdę bardzo lubię tego bloga, więc żałuję, ale rozumiem ze kiedy szkoła wróci nie będziesz miała za wiele czasu na bloga. Może jeszcze uda Ci się kogoś znaleźć na miejsce redaktora - mam nadzieję :)

_karolcia01_

Anonimowy pisze...

Wielka szkoda, że chcesz tak łatwo zrezygnować. Na pewno znajdziesz jeszcze kogoś. Sama chętnie bym pisała tutaj, ale za dużo na ciekawszym mam obowiązków i chyba nie dałabym rady /:

pauliska_1998 pisze...

Szkoda, polubiłam ten blog ;c

BlackEvee pisze...

Szkoda,to był najczęściej odwiedzany przeze mnie blog. Na pewno jeszcze kogoś znajdziesz.W sumie to byłabym chętna do pisania na twoim blogu.

Adusiaczek3 pisze...

No weeeź!

adusiaczek3

minerwaaa pisze...

szkoda, ale wiadomo życie...