Obserwatorzy

środa, 14 sierpnia 2013

Pytanie

Cześć. Mam do Was pytanie. 
Ma ktoś do sprzedania ubrania lub dodatki w rockowym stylu?
(Np. glany, koszulki, sukienki, spodnie)

Ostatnio zaczęłam słuchać więcej Rocka, konkretnie Linkin Park. Dlatego postanowiłam zmienić swój styl. Ale niestety na stardoll jest bardzo mało ubrań w takim stylu. W Fallen Angel ubrania średnio mi się podobają i są w wysokich cenach :/

Gdyby ktoś miał coś do sprzedania prosiłabym o kontakt w mojej księdze gości.
Prosiłabym o zaproponowanie ceny. Postaram się dogadać :D 

Z góry dziękuję za każde informacje na temat kogoś, kto posiada ciekawe ubrania :)

Pozdrawiam, Natalia - malutka789 :)


Linki do zdjęć. (Chodzi mi głównie o ubrania w stylu Mike'a Shinody i Chestera Benningtona).

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Niestety muszę ci przekazać ze smutkiem że nie mam nic do sprzedania dla ciebie w takim stylu. Ja go tam nie lubię i nie kupuje sobie takich rzeczy z tego. Ale moja siostra to co innego. Spytaj jej się jak chcesz login to - paulaxdd . Ona ma pewnie interesujące cie przedmioty :D

Pozdrawiam, patXDD

minerwaaa pisze...

u nie też nic się nie znajdzie w tym stylu co bym chciała sprzedać

pauliska_1998 pisze...

Niestety ale nie posiadam takich ubrań :( Kiedyś miałam dosyć sporo ale aktualnie nie mam raczej takich. Widziałam, że taka weronikao99 miała dużo takich ubrań, ona chyba również się tak ubiera, bo częstu widuję na jej doll takie właśnie stroje. Może akurat ona Ci pomoże, ale nie jestem pewna, warto zapytać :)

pauliska_1998

Julia Kozubal pisze...

Niesiety nie mam :(
zap222444

Karolina Kopa pisze...

Ja niestety nie posiadam takich rzeczy na sprzedaż. Przykro mi.

_karolcia01_