Obserwatorzy

środa, 21 sierpnia 2013

"Przegląd Marka Fast"

Do sklepu doszło nowe tribute.Jednak mam 4sd.Pokażę wam "Przegląd Marka Fast"
Lilac Chain Jacket-Ma idealny i delikatny kolor. wyśmienity wzór,jest bardzo dobrze wycieniowana,łańcuchy na ramionach i zamek przyciąga uwagę.Niestety cena to 31 stardollarów.
Mark Magenta Jacket-Jest bardzo interesująca,posiada kolor który ożywi każdą stylizację.Paski na rękach fajnie wyglądają.Jedynym minusem jest cena a mianowicie 38 stardollarów.
red mark shoulder bag i violet mark shoulder bag-Najlepsza rzecz z całej kolekcji.fajnie wyglądają na dollce.Mają idealny kolor.Jedna do delikatnych stylizacji.Druga do bardziej 'ponurych' stylizacji.Jak na torebki są strasznie drogie aż 22 stardollarów za jedną sztukę.

Podsumowanie-Sklep Mark Fast Tribute ma kilka ładnych rzeczy.Jednak ich cena jest powalająca .





6 komentarzy:

pauliska_1998 pisze...

Jak włożyłam do koszyka to co mi się podoba, cena wybiła do 241 sd ;/ Jeszcze się zastanowię czy kupię wszystko, a z tego co wymieniłeś to kupię tylko 1 rzecz, co to tego jakby vesta to miałam zamiar kupić ale na dol nie wygląda za ładnie zbytnio i się jeszcze zastanowię

pauliska_1998

minerwaaa pisze...

z pokazanych rzeczy nic mi się nie podoba. Nie wiem czy w ogóle coś kupie z tej kolekcji.

trxyePL pisze...

Zapomniałem o paru rzeczach.

Karolina Kopa pisze...

Spodobało mi się kilka rzeczy, jednak nie wiem czy coś kupię, bo ceny są zabójcze.

_karolcia01_

※Paulina※ pisze...

Trochę drogo :/

BlackEvee pisze...

Niektóre rzeczy są naprawdę fajne ale nie stac mnie na nie .