Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Fraknie Morello - co warto kupić?

W każdym Tribute, zawsze są jakieś perełki, które za parę tygodni, miesięcy są warte kilkaset stardolarów. Na przykład miętowa spódniczka, większość ubrań z Moschino, Stylein czy Amy Claire. Pokażę Wam kilka rzeczy, które moim zdaniem warto kupić, chociaż po to, by sprzedać je z dużym zyskiem.

1. Moim zdaniem są to jedne z ładniejszych rzeczy, które pojawiły się w sklepie. Nie są szczególnie drogie. Mnie ciężko było stworzyć z nimi ładną stylizację, ale mam niewiele rzeczy, które  pasują. Sądzę też, że kiedyś będzie można sprzedać obydwa ubrania za niezłą sumkę. Już je kupiłam, a Wy?



2.  Warto zakupić także długie spodnie. Są bardzo eleganckie i nietrudno stworzyć z nimi stylizację. Mnie spodobał się efekt, jaki dają w połączeniu z powyższym sweterkiem. Jedynie z doborem butów miałam problem. One także nie należą do szczególnie drogich, zapłacimy jedynie 18 stardolarów. Według mnie są warte swojej ceny. Podobają się Wam?

 

Według mnie te trzy rzeczy są najlepsze z całej kolekcji, ale oprócz tego kupiłam także:

 

Kurtka jest dość droga i ciężko będzie stworzyć z nią stylizację godną uwagi,  przynajmniej mi. Zawsze marzyłam, żeby mieć podobną w realu, więc teraz przynajmniej tu mogę ją mieć.

Jedna z droższych rzeczy, jeśli nie najdroższa. Sukienka jest ładna i bardzo oryginalna myślę, że to także jedna z perełek. Warto kupić ją choćby dlatego, że niedługo sprzedamy ją z dużym zyskiem.

A co Wy kupiliście w najnowszym Tribute? :D


7 komentarzy:

Unknown pisze...

Jeszcze nic nie kupiłam ale planuje ;)

Pyysiaczek

※Paulina※ pisze...

Mam tylko bluzki

misiaczek007 pisze...

Na razie jeszcze nic nie kupiłam.
Wymienione rzeczy są naprawdę ładne i mam zamiar kupić przynajmniej jedną z nich.


misiaczek007

Julia Kozubal pisze...

Ja kupiłam sukienkę bluzę i tą świecącą bluze :)

Unknown pisze...

Ogółem to chce zaznaczyć i uwypuklić że lubię takiego typu posty. TZN. co warto kupić, bo pokazujecie nam coś w stylizacjach i fajnie wam to wychodzi i mnie tym fascynujecie, a przy okazji mogę też coś zagarnąć za sprzedanie za kilka miesięcy :D Co do tego artykułu. Podobają mi się rzeczy które wybrałaś do tego posta, są ładne, eleganckie i ładnie się wpasowują. Stylizacje też wyszły interesująco, ogółem to podoba mi się. A co do pytania to ja jeszcze nic nie kupiłam bo inwestuje w pokoje :D

Pozdrawiam, patXDD

pauliska_1998 pisze...

Świetnie to wszystko pokazałaś. Kupiłam większość rzeczy, które tutaj pokazałaś. Miałam problem ze sweterkiem, a teraz wiem chociaż co mogę z nim zrobić :)

pauliska_1998

Karolina Kopa pisze...

Spodobała mi się tylko ta druga bluzka. Ogółem ta dostawa nie jest w moim stylu i prawie nic mi się nie spodobało. Nie zamierzam niczego kupować.

_karolcia01_