Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Nowy sklep + Błąd

Dziś w starplazie pojawił się nowy sklep ,,Mod Market". Rzeczy z tego sklepu są bardzo kolorowe. Ja nic nie kupię, aczkolwiek polecam sukienkę za 18 sd.


W sklepie znajdują się również peruki. Ale tutaj nie obeszło się bez błędu. Peruki są za małe, dużo za małe. 
Zobaczcie sami:


Co sądzicie o sklepie? Podoba Wam się?

PS 50 sm wygrywają:
1. misiaczek007
2. Punkkokoo
3. Pauliska_1998

Gratulacje! Zarezerwujcie mi coś w starbazarze i napiszcie w kg :)





7 komentarzy:

pauliska_1998 pisze...

Jedna sukienka jest dosyć ładna i raczej ją kupię, reszta jest po prostu badziewna ;c Fryzurki również może kupię ale dopiero po naprawieniu błędu bo ja na razie nie wiem czy będą leżeć idealnie na doll

pauliska_1998

pauliska_1998 pisze...

A do kogo mamy się zgłosić po nagrodę? Nie podałaś nicku ;) A i jak możesz to napisz mi do kg bo tu zapomnę zajrzeć ;>

pauliska_1998 pisze...

Okej znalazłam w etykietach ;D

Unknown pisze...

Sklep za bardzo mi się nie spodobał, ogółem za dużo się rusza, oddzielnie może i to lepiej wygląda ale to teraz przypomina ,,ciapcie kolorową ''. Jednak poszukam coś dla siebie może a nóż się coś znajdzie :) Chyba ze na blog wcześniej zobaczę jakiś post z tym :]A co do błędu to normalka niedługo pewnie się unormuje nie ma co wszczynać alarmu :D A no i gratuluje ;d Ja niestety nie zdążyłam skomentować posta a szkoda :c

Pozdrawiam, patXDD

※Paulina※ pisze...

Nie kupiłabym fryzur.

Karolina Kopa pisze...

Sklep mnie nie zachwycił. Ubrania sprawiają wrażenie sztucznych i przesadzonych, jak na mój gust są zbyt wzorzyste, a kolory się ze sobą gryzą. Zastanowię się nad zakupem jednej z fryzur, ale poza nią nic z tej dostawy w ogóle mi się nie spodobało. Odnośnie błędu to admini często mają problemy przy nowych dostawach więc jestem pewna, że szybko naprawią tą pomyłkę :)

_karolcia01_

minerwaaa pisze...

tylko meble są fajne